Tuesday, December 20, 2011

Tisdag

Swich sa det så vart jag klar med alla måsten!

Det enda jag behöver göra nu är att posta ett paket på väg hem från att ha slappt av Sarah hos sin BFF, men det är redan porto på, så det tar inte många sekunder (och ingen kö!).

Massor av jobb idag, men har redan varit uppe tidigt och betat av en hel radda, så det kanske blir lite ledig tid idag trots allt, vi får se.

Alla räkningar är betalda, allt fixat som ska fixas (julpajjer beställda: check!)

Det enda kvar nu är minimal matinhandel och så städning förstås. Inte helt fel!

Imorgon ska Sarahs BFF vara här hela dagen, så då ska jag passa på att storstäda eftersom det säkert inte blir så mycket arbetsro ändå.

Vi har beslutat oss för att börja en ny tradition på julafton. Först mitt på dagen ska vi på bio. Det lutar mot "We bought a zoo", sedan långpromenad med hundarna. Sedan beställer vi hem lite god mat, pizza står högst på Sarahs önskelista- Sedan blir det spelkväll för resten av kvällen. Vi bestämde oss för att köra Family Game Night på Wii istället för vanliga brädspel. Lite gott att tugga på och mysfaktorn kan nog bli ganska hög!

På söndagen är det då äntligen JUL här i USA och då kommer farbror Kevin, Kens bror. Kul att han faktiskt tänker komma i år!

Och förhoppningsvis kan jag fixa TVn på fredag när de nya panelerna kommer. Håll tummarna för det!

Ha en bra dag nu alla!

No comments: