Friday, December 16, 2011

Meeeh

Har en sådan där dag som bara känns seg och oinspirerande. Ingen energi. PMS kanske?

Ska snart hämta dottern på skolan och sedan till mataffären. Men vad ska vi ha till middag? Är inte sugen på nått alls, och har väl inte direkt lust att laga mat heller. Det får nog bli nått enkelt. Vi åt pizza igår, så takeout har jag ingen lust med. Eller kanske. Usch. Inget kul när man känner sig såhär!

Hade hoppats på att få en massa pengar idag. DET hade ju lyft humöret! Dessutom har jag 4 paket som är på väg till oss, från olika släktingar och vänner. Det hade ju varit jättekul om något hade kommit idag, när man är på dåligt humör.

Men vi får ju post imorgon med... Ken ska jobba hemma hela helgen, och jag hade sådan lust att gå på stan och handla, mest lite smått och gott och julmat och sådär. Har en liten lista som jag sparat ihop lite saker på.

Pengarna kommer när som, eftersom de skickades i måndags, och det brukar ta några dagar eftersom de skickas genom en Internet-bank. Men på G är de ju.

Ja ja, jag har ju pengar så jag klarar mig, men ville göra storhandel, betala räkningar och lägga undan en slant tills i mars då vi får Sverige-besök. Få det gjort, så att säga.

Från och med i eftermiddag har Sarah jullov! Hon är väldigt glad över det såklart! :-)

Nej, jag får nog vara tråkig och beställa hem Thai ikväll. Oooorkar inte bry mig om köksaktiviteter... Jag får rycka upp mig i helgen och hålla tummarna på att mina tre paket från Sverige och ett från Colorado kommer imorgon! Och pengarna såklart.

Pepparkakor! DET ska jag ta en sväng förbi affären och handla! De har Annas pepparkakor från Sverige, och pepparkakor blir man ju snäll, go och glad av, eller hur!?! :-)

No comments: