Thursday, December 29, 2011

Kallt

Vi har haft en ovanligt varm höst och vinter hittils, så det var riktigt härligt att se att vi ska få några kallare dagar. Med kallare menar jag då ca 8 grader varm på morgonen och upp emot 17 grader mitt på dagen. Men i alla fall. Är man van med konstant värme så är det KALLT! :-)

Om en cirka timme sticker jag och Sarah till Brandon. Först ska jag på laser-hårborttagning, sedan blir det nog en tur till det stora köpcentrumet där. Om jag har lust, känner mig inte så där jättesugen på shopping och att trängas med en massa folk. Så vi får se hur andan faller på...

I eftermiddag kommer de från kabel-TV företaget för att aktivera uttaget i Sarahs rum så hon kan använda den nya, lilla TVn där. Hon är väldigt spänd på detta, att få ha en egen TV!

No comments: