Tuesday, December 6, 2011

Tisdag

Sarah ser med spänning fram till lördag då hennes BFF har kalas, men inte vilket kalas som helst, alla tjejerna ska sova över! Det blir nog riktigt roligt!

Dessutom gör det ju att jag och Ken oväntat får en barnfri kväll (vilket typ aldrig händer), så vi ska passa på att gå ut och äta och se en stand-up comedy show. Kul!

Idag gäller jobb för nästan hela slanten...

Ett tips för er som gillar skönhetsprodukter: Jag ahr problem med torr hud och liksom fnasighet som verkar bero på döda hudceller. Jag började använda en Clarisonic-borste för ansiktet förra året (SÅ BRA), men behövde något mer för att få bort alla döda hudceller. Fick av en slump ett prov på en produkt som jag nu är eld och lågor över:

Den heter ExfoliKate och är från Kate Somerville. HUR bra som HELST! Lite som en mini-peeling man använder 1-2 gånger i veckan, helt naturlig produkt. Man riktigt känner när den verkar. Finns för känslig hud med. Rekommenderas!



3 comments:

Malin said...

Jag fick också ett varuprov på den, och jag ÄLSKAR den...men oj så dyr den är :( Men jag har aldrig provat något bättre faktiskt! Så att m,in egen julklapp till mig själv blir en ExfoliKate.

SweFlo said...

Ett smart sätt att få den billigare är att köpa 0.5 oz hos Sephora, den kostar $19. Två 0.5 oz är faktiskt billigare än att köpa de större storlekarna. Men om man bara vill prova på kan man ju köpa den lilla, bör räcka minst en månad i alla fall.

Saltistjejen said...

Tack för tipset! Ska kolla för jag skulle nog behöva något sådant tror jag.
KUL med Sarah's sleep-over också. E och hennes kompisar pratar redan om sleeepovers, men när vi förklarade för henne att mamma och pappa INTE kommer stanna på en sådan sleepover var hon inte riktigt lika intresserad längre haha! ;-)
Kram!