Sunday, December 11, 2011

Värsta I-landsproblemet!

Vår TV har gått sönder! Den är ju bara 2½ år gammal! Va fan!?! Ska prova att uppdatera TVns drivers och firmware, men baserat på vad jag läst på Internet är det nog ett fel som vi inte kan fixa, nått med någon/några elektroniska komponenter.

En så pass ny och av mig ansett bra märke (Philips) borde väl räcka några år längre tycker man! Eller?

En ny har jag liksom ingen lust att behöva punga ut mina hårt inarbetade slantar för just nu... Vi får se hur det går. Får väl ringa Philips imorgon när de har öppet för att se om de har några råd innan jag tar ett beslut. Jag kan ju lämna in den på repration, men vem vet om det går att fixa och hur dyrt det blir. En ny TV kanske är smartare? Suck... Och jag som verkligen älskar att se på TV...

1 comment:

Desiree said...

Usch vad trist med tv:n. Det är klart att man förväntar sig att en tv håller längre än två år. Låter som en bra plan att kolla upp vad det eventuellt skulle kosta att laga.
Håller tummarna för en bra utgång vad gäller tv:n.
Kram!