Wednesday, January 4, 2012

Onsdag

Lite kallt idag! Frysgrader hela natten och bara en plusgrad när vi körde till skolan. Både Sarah och jag var väldigt tacksamma för våra ullskinnsstövlar!

Jag känner att jag (Sarah med) kämpar mot någon form av förkylning. Inte riktigt illa nog att man kan säga att man är sjuk, men definitivt nått där. Imorse fungerade inte hjärnan så bra,: Jag skulle skriva ut en faktura, men istället för att logga in i mitt bokföringsprogram försökte jag logga in i Sarahs Club Penguin-konto!

Tog just en lååååång och väldigt VARM dusch. Lättade lite i bihålorna och värmde gött. Har redan gjort tre jobb idag, vet inte om något mer ska komma in. Sarah har kort dag idag, och numera har jag satt ett larm som poppar upp både på datorn och mobilen. Så att jag inte glömmer att hämta henne igen...

I eftermiddag ska vi till grönsaksfarmen och hämta grönsaker. Annars är det nog inte så mycket på G just nu. Hoppas att krasslet beslutar sig för att ge upp och inte sätta sig fast, har ingen vidare lust med att vara förkyld.

Ett plus med att det är kallt: Katten Elsa sover bredvid mig i sängen nästan hela natten. Så mjuk och fluffig!

No comments: