Monday, November 24, 2008

Det var som tusan!

Jag kan knappt fatta det! Jag är officiellt klar med min julklappshandel! Det är nog det tidigaste någonsin, och det känns väldigt skönt att ha det avklarat. Det enda vi har kvar är lite fler klappar till Sarah, men det lär vi nog råda bot på under fredagen, och tekniskt så är det Ken som ska handla då, jag ha rredan handlat en drös till henne.

Det som känns bäst är ändå att vara klar med Kens julklappar. Jag har bla haft ögat på en ny TomTom GPS-modell som precis kommit ut, och jag hade på känn att den skulle bli populär. Jag hade kollat inlistan över Black Friday- erbjudanden för att se vart jag skulle köpa den. Det visade sig då att gamla trogna Amazon har fuskat och erbjuder samma deal hela veckan. Så jag slog till! Mer än 50 % rabatt, inte illa...

Och jag har organiserat mina Thanlsgiving recept och skrivit lista, så nu blir det matshopping efter att jag har hämtat Sarah i skolan. Skönt att ha det avklarat med. Och städningen går framåt. Så det finns fortfarande hopp för mig med! :-)

No comments: