Thursday, November 13, 2008

Modeblogg

Jag är ju så himla sen, så jag har ju totalt noll koll på att man ska modeblogga. Så från och med nu ska jag köra dagens outfit och se till att informera om vilka märken jag har och hur mycket den senaste inneväskan kostade...

Dagens outfit fokuserar på den nyaste inneväskan som jag lyckats lägga vantarna på. Tråkigt om man inte gillar blå, för det är den enda färgen som den finns i. Materiealet känns nästan futuristisk, jag vet inte vad det heter, men låt oss kalla det sladdrig presseningsmaterial, eftersom det känns så. Detta är en kanonmodell, verkligen!

  Kan bäras över armen lite chict sådär. Tröjan är från GAPs höstkollektion, 2004, byxan från Old Navy, vintage 2000.

Som ni ser har väskan rum för en hel del, som den viktiga julmusten t.ex. Inte bara vacker, alltså!

Väskan har dessutom ett fiffigt axelband om man inte känner för att bära väskan över armen. Och notera ballongfluffset i byxan, det tar årtal av exklusivt TV-tittande och Internet-surfande för att åstadkomma detta, så inget för nybörjare...

Så vart kan jag få tag på detta mirakel undrar ni? IKEA, $0.49. Finns i jumbomodell också, om du behöver ha extra mycket julmust med dig...

5 comments:

Lotte Jensen said...

du é då för söt.... *S*

Murveln funderar said...

Jag bara dööör av avundsjuka! Såååå chic, tänk den som bodde staterna ändå!
Morbror

Saltistjejen said...

Hahaha!!!! Vad fint! Vi har faktiskt väskan i jumbomodellen. ;-) Fast tyvärr ingen julmust i den.... Utan bara smutstvätt... Inte lika spännande och definitivt inte lika gott!
Hoppas du år bättre nu!
kram1

Petra H said...

Ha ha, du är för rolig!! Jag har faktiskt aldrig sett den lilla modellen så blir lite avis - den stora jumbomodellen är lite svår att hantera...
Krya på dig!

Fia said...

Skrattar så maken undrar vad jag läser för något!!! Ser med spänning fram emot nästa modeinlägg. Detta är en modeblogg värd att läsas till skillnad mot många andra.