Wednesday, December 17, 2008

Runt, runt

Känns som om jag inte får nått gjort denna morgon. Allt ska packas inför morgondagens avfärd, men jag lyckas mest bli förvirrad och till slut gör jag ingenting. Nåja, tvätten är i tvättmaskinen, och när allt är rent och klart kan jag sotera bort det som ska med och börja packa på riktigt. Måste dessutom packa en separat väska inför morgondagens middag, eftersom det tydligen finns en risk att våra väskor inte hinner fram till hytten innan det är dags att byta om till middagen. Så det som vi ska ha på oss på den ska alltså ha en egen väska...

Det verkar i alla fall som om vädret ska bli fint, och det tackar man ju för i alla fall.

Så nu gäller det väl bara att springa runt i cirklar resten av dagen och hoppas att jag lyckats packa ner allt som ska med... Men kul ska det bli, och mycket gott att äta och uppleva hoppas jag!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas ni får en underbar resa. Ska bli kul att se på korten sen. Kram från mig här hemma på ö:a.
Saknar dig ibland :-)
//Anna