Monday, February 6, 2012

Oj aj

Hjärnan är lite trasig nu. Intensivt jobbande för att hinna klart innan jag ska hämta Sarah. Och klarade det med 10 minuter till godo! Men nu orkar jag inte tänka på nått viktigt resten av dagen dock... :-)

Hade tänkt hinna med en veckoplanering och matinhandel, men det får nog bli bara för en dag och så planerar jag imorgon när hjärnan fungerar som den ska igen.

Tog i alla fall beslutet igår att låta den kommande lördagen bli en fri ätardag. Eftersom jag fyller år då, och det hade varit skönt att bli bjuden på tårta och middag ute istället för att behöva fixa allt själv. Så det blir så. 38 år fyller jag! Hur gick det till, liksom!?! Fattar inget alls! :-)

Gillar absolut inte amerikansk födelsedagstårta, så det blir en liten glasstårta från Dairy Queen istället, smask! :-)

Nu, till bilen och vidare till skolan, sedan mataffären och sedan hem till några högar med tvätt och lite annat som behöver fixas. Tror vi ska grilla lite ikväll...

No comments: