Wednesday, August 11, 2010

Pratade med Ken

Jag hade rätt! Igår pressade de Ken om att få ett jobb att tjäna pengar på, och han sa att ni kan få $20 om ni tvättar uppfarten med högtryckstvätten. Nu var de lite långsamma av sig och det tog dem 3 timmar. Hon gnäller nu till honom att det inte är rättvist att de bara ska få $20...

Just nu vill jag gärna klösa ögonen ur henne, så det är en jävla tur för henne att hon inte är här just nu. Jag pratade med Ken och sa att jag tänker kasta ut dem. Ge dem $500 så de kan ta sig tillbaka till den där stenen de kröp fram under... Fy fan!

Ken bad mig vänta ut det hela, han är övertygad om att hon kommer att vilja åka själv och att han vill att det ska vara hennes beslut... Han gör som han vill, men de är luft för mig. Jag tänker inte umgås med dem, det kan han glömma.

Vilka jävla svin! Ha mage att beklaga sig när han precis har sagt att han ska betala över $760 i deponeringsavgifter (och jag tänker inte skicka in den stora checken förens dammet har lagt sig...)

Ivvilket fall som helst ska huset hyras ut, så vi fortsätter med det. Jag hade hellre velat det var till en normal person, men det blir väl säkert så att de lugnar ner sig och flyttar in.

Kan ni fatta det här? Helt jävla otroligt vilka människor! Otacksamma jävla snorungar...

No comments: