Tuesday, March 30, 2010

Sååå oproffsigt!

Som om det inte var slut på elände från den struliga projektledaren... Jag har bett dem godkänna projektet så att jag kan fakturera och nu skulle de äntligen göra det. De är sega som sjutton!

Då får jag en mail om att "vi diskuterade väl hur mycket du skulle få i timmen innan"? Neeej, det står ju i min profil, så det är ju redan bestämt liksom.

"Ja jag hade tänkt ge dig det vi gav dig för projekt XXX förra året".

Va? det var för ett år sedan, och sedan 1:a januari har min timtaxa gått upp 10 dollar. Det var väl det hon såg när hon nu EFTER projektet gick in i min profil och såg detta...

Jag tror inte det va, det skulle i så fall röra sig om flera TUSEN DOLLAR mindre i betalning, vi pratar om 125 timmars arbete här...

Fy sjutton vilken människa! Jag har fått nog av lurendrejerimänniskor denna vecka! I have reach my limit...

4 comments:

Saltistjejen said...

men himmel!!! Helt otroligt!
Stå på dig! Hoppas det inte blir ngt krångel med betalningen.
Kram!

Desiree said...

Fy vilken jobbig dag du har haft din stackare. Men stå på dig och var hård. Hoppas det ordnar sig.
Kram

Malin said...

Nej, vad irriterande!! Stå på dig!!!

Camilla said...

Först städfirman och nu detta. Har folk ingen koll alls undrar man ju.
Nje, stå på dig och kläm åt både PL och städfirman.