Thursday, March 25, 2010

Svar

Fick just reda på att jag inte behöver översätta allt, bara små sektioner här och där. Önskar dock att jag fått reda på det INNAN jag översatte 9 av de 40 filerna det rör sig om!

Men men. Skönt att veta i alla fall. Lite mindre stress.

Dessutom fick jag just ett paket med kläder jag beställt från Victoria's Secret. De har bra typ yoga-stilskläder som jag ju i princip bor i (Florida är inte direkt känt för att folk klär upp sig. Här är det slappt som gäller alla dagar!) Lite byxor, lite t-tröjor, en sommarkoft och lite underkläder blev det.

De senaste gångerna jag beställde därifrån har det alltid varit något som inte passade, fast jag vid det här laget känner till deras storlekar ganska väl. Väldigt irriterande, så jag var lite halv-ambivalent, men allt satt perfekt, så ännu en anledning till att denna dag helt plötsligt börjar kännas lite mer positiv!

Hoppas nu att de andra kläderna jag beställt från två andra företag är lika bra... Får nog vänta tills på tisdag på de paketen!

Nu tillbaka till jobbet, när koffeinhalten fortfarande är hög uti kroppen ! :-)

1 comment:

Desiree said...

Vad skönt att det ordnade sig med filerna och att det blev ganska bra med allt ändå.
Jag gillar Victorias secret. De har sköna kläder. Jag ska nog gå och kika på vad de har här under helgen. Jag provar helst kläder i butiken för jag tycker alltid att det kan vara svårt annars att beställa. Det blir precis som du säger alltid något som inte passar eller motsvarar ens förväntningar. Kul att allt passade denna gången och att det är fler paket på väg.
Hoppas du får en skön och trevlig helg.
Kram