Thursday, May 10, 2007

Dell

Just have to rave about Dell... I bought a super duper computer from them this past September. After all, I make my living on a computer, and a large part of my life is depending on it, so it was important to have a good one. I spent a LOT of money on the latest one, got a little extra goodies and a nice, big, no, HUGE flat screen panel.

The last few days I noticed the screen once in a while flickered a bit. Kind of got darker, or had a blue tint to it. Just to be on the safe side I called Dell technical support this morning. I also mentioned the speaker bar had a little crackling sound to it (it is attached to the monitor). No problem, you will have a new monitor and speaker bar tomorrow. Wow! That is what I call good service... All I have to do is put the old one in that same box, slap a sticker on it and send it back. I am very pleased since I hate things that gets complicated.

We just ordered a new server and a laptop from them too, so I am looking forward to being able to blog on my own computer from Sweden! You won't get rid of me that easy ;-)!

***UPDATE***
I received the new monitor via fedEx at 9:50 Am the next morning! WOW! The speaker bar arrived an hour and a half later via DHL. THAT is fast!

4 comments:

Johanna said...

Vad roligt att du tittade in på min blogg! Alltid trevligt med nya besökare. Apropå Dell så har jag och min sambo också en sådan dator; vi köpte den förra julen och har varit väldigt nöjda med den. (Hm, undrar om dina övriga läsare kommer förstå denna kommentar - du kanske har mest engelsktalande läsare på din blogg? Men jag är så värdelös på engelska så jag väljer att skriva mitt meddelande på svenska. Hoppas det är okej, det är ju trots allt viktigast att det är du som ska förstå det! ;))

S w e F l o said...

Inga problem, jag gissar att mina besökare är 99 % svensktalande!

Tempus Fugit said...

Ja du... det låter som om det blir en Dell nästa gång.
Märkligt att det finns sådan serviceanda nu för tiden, trodde inte att det var möjligt. Ofta hör man om problem folk har med sina datorer, inte minst måste de sitta timtals i telefonköer.
Det är bara att gratulera :) till ett bra val av dator. Kramar i massor

Annika said...

Bra costumer service, måste jag säga! Det är så det ska funka!
Kul att du tar med lap-toppen till sverige. Det gör jag med :-) Bra att ladda ner alla bilder på. Kan nog inte blogga från stugan vid havet, buhu!!!