Thursday, May 31, 2007

Flygproblem...igen!

Jag blir ju tokig! Jag har haft lite koll på USAirs avgångar till Arlanda från Philly, för att få ett hum om de är i tid eller inte. Det verkar ju som om regeln är att INTE vara i tid! Vårt flyg från Arlanda till Visby är bokat separat via SkyWays, och nu börjar jag inse att vi inte kan ta chansen att vi är på en av de MÅNGA turer från Philly till ARN som är försenade... så jag måste boka om inrikesflyget till ett senare. Jag blev informerad att denna avgång är lite dyrare, och att total ombokningsavgift på 750 SEK kommer att tas ut för oss tre... Urka! Så ikväll måste jag boka om. Vill inte riskera att missa flyget och sitta fast på flygplatsen. Det ena efter det andra...

2 comments:

Annika said...

Usch vad trist det låter, och jobbigt och onödigt. Tjafsigt. men det är absolut lika bra att ta det säkra före det osäkra.
När åker ni???

Desiree said...

Struligt det där med flygen. Hoppas det ordnar sig utan att krångla för mycket.