Monday, May 14, 2007

Vad ska vi ha till middag???

Det är en fråga som jag ofta frågar mig själv, det är så lätt att få idéetorka på denna front... Jag har massor av kokböcker, jag till och med samlar på dem, men när det blir dags att komma på nått gott till middag blir det ofta blankt i skallen...

För ett tag sedan snubblade jag över en jättebra blog, den är mycket välskriven och har massor av toppenrecept kategoriserat. Dessutom brukar författaren ta kort på det hon lagar, så man blir riktigt inspirerad... Skrivet i blogformat, så det borde ju gå hem hos de flesta av er ;-)

Helt klart rekommenderad! Kolla in på Matplatsen!

3 comments:

Annika said...

Vad fin bloggen har blivit!!! Verkligen!
Visst ärdet svårt att komma på god vardagsmat. Ofta sitter man med total idetorka. tack för tipset!

S w e F l o said...

Ska prova saffranskycklingen i kväll, ska bli intressant!

Desiree said...

Åh vilken härlig blogg. Det såg ju jättesmaskigt ut. Till den bloggen kommer jag säkert att återvända många gånger. Tackar för tipset.