Wednesday, April 25, 2007

Urk!

I går trodde jag att jag hade gjort mig illa i halsen. jag satt och såg på TV och fick plötsligt en klump i halsen så där hux flux och skulle bara harkla bort den. Aj! Så jag hade ont i halsen hela kvällen och mer klumpar och ont. Jag tänkte att jag hade haft sönder nått! Knas heller... När jag vaknade (eller försökte vakna) insåg jag att jag var sjuk. Jag jäklar i mig va kul!

Bara det är OK till lördag, vi har en fullspäckad dag. Först ska vi ut på äventyrsridning, alla tre, fast S får nog rida med mig. Det är på en gård som heter Wishful Thinking Farms. Efter det ska vi stanna där och kolla in alla djuren och ha picknick, det ska tydligen vara toppen för det!

Senare kommer svärmor på besök, vi har inte sett henne på ett par månader, och hon håller på att förbereda sig för att göra en resa till Alaska, hon ska vara med i en husbilskaravan i 50 dagar! Hon kommer förbi mellan 14:00-17:00, och vid 17:15 måste vi skynda oss ner på stan eftersom vi ska på fest hos en kompis som har sin tandläkarpraktik på huvudgatan där Grand Parade går av stapeln klockan 19:00! De stänger gatorna för trafik klockan 18:00, och vi vill hinan äta med (stort knytkalas) så vi vill vara där klockan 17:30). Det kommer ca 180,000 personer för att se på paraden varje år, och det blir ca 150 vagnar med allehanda kul!

No comments: