Monday, September 10, 2007

I love life!

I just wanted to let you all know that I am very happy today! I just feel great and am so grateful that things are going so great! I just feel so happy about life in general! I still have a rash, but I am being very good about not scratching, and I know it can take another week before it clears up. I have done what I can about it, so now I just have to live with it for a while, no big deal, even if it is very irritating. I am also very pleased that the partial intestinal obstruction I had yesterday seem to have cleared with the measures I took against that. Wow!

I was just thinking about the new, wonderful life that is now possible for me. Just a small thing like going camping. It used to be a huge hassle for me, not having a bathroom readily available. I am thinking that we should get away for an overnighter in a few months when temperatures start to dip a little here in Florida. It is still way too hot, but it would be nice to do a one nighter, maybe bring the dogs, go hiking and enjoy not having to worry about where I can find a bathroom.

I am NOT going to miss the cold sweat from fretting about holding it in while I hunt for a bathroom at a mall, now I can go when I feel like it! It must be hard to understand for someone who has never suffered from something like ulcerative colitis, but the total feeling of freedom I am starting to feel is AWESOME! It just dawned on me today, and I am just overjoyed. I have SO MUCH to be happy about I can barely contain myself.

Life is good. Life is awesome. Love you all! (And NO, I am not high on painkillers :) !

9 comments:

britgirl said...

It's so great to hear this as you've been through so much.
I'm amazed at the way you are up and about and getting on with things.
I would probably still be in bed moaning and feeling sorry for myself.
Your positive attitude seems to be paying off.
I know what you mean about in the past always needing to hold things in before you could find a restroom. I get that a lot and it really makes you panic and the pain can be terrible.
Anyway sounds like you're on the way up.
Well done!

Desiree said...

Härligt Sweflo. Jättekul att höra att du mår bättre nu och är så glad. Du förtjänar verkligen all glädje. Du är en stark och tuff tjej och jag tycker verkligen du ska glädjas åt allt och framtida campingturer. Jag glädjs för dig och med dig. Du är en underbar person.

SweFlo said...

Nu får du ju mig att rodna, Desiree! Men tack för de orden, det uppskattas! Katrin

Anne said...

Som jag sagt förut, jag känner ju inte dig "på riktigt" men jag kan via det du skriver känna din energi, hur positiv, stark och livsglad person du är! Även när det var som jobbigast så hade du styrkan där och en så positiv inställning. Du är helt fantastisk!!!!
Det gör mig så glad läsa ditt senaste inlägg och känna din livsglädje. Helt andra möjligheter väntar för dig, en helt annan livskvalité, jag kan bara ana vilken enormt berusande glädje det måste vara att känna och märka det!

Kram Anne

Annika said...

Vad härligt det är att läsa ditt inlägg idag. din lycka och glädje lyser igenom! HÄRLIGT!!!
Så känns friheten!
Jag hoppas ni kommer iväg på er lilla campingtripp här framåt hösten. OCH att ni ska göra massor med roliga små resor!
SÅ skönt att höra hur bra du känner dig just nu.

KRAM!

JaCal said...

Åh, vilken härlig läsning!! Hög på livet - precis som det ska vara! Är så glad för din skull! Kram!

Anne-Marie said...

Vad härligt att läsa om hur positivt du tycker det känns nu! Du är en så livsbejande person att du säkert kommer att tillfriskna mycket snabbt. Kram!

S w e F l o said...

Oj! Jag tycker nog att jag bara är mig själv, men jag är nog en glad prick i allmänhet. Det blir roligare då! Tack alla!

veronika said...

Harligt att hora att du mar bra och att du ser fram emot campingturer med overnattningar ! Sadant du inte kunnat gora forut.
Du verkar ma sa bra snabbt efter operationen, underbart!