Thursday, September 27, 2007

Making weekend plans

It looks like we will spend either Saturday or Sunday at Busch Gardens in Tampa this weekend. We have annual passes to the park, so we better make sure we use them! Busch Gardens is one of my favorite parks, it is a combination of zoo and amusement park, very lush and green. A nice feel to it! I usually have a hard time with zoos, feeling bad for the animals. They seem to do an effort in helping preserving endangered species here, and the habitats are very nice.

Too bad Ken is such a wimp when it comes to rides, but to be fair, he gets really sick from too much motion. Sarah is just tall enough to go on the Scorpion, and last time we stayed on it for 5 times... She and I will have a lot of fun when she gets older, I love rides, but have definitely gotten more cautious with age...

The Scorpion

4 comments:

Desiree said...

Låter som en kul helg. Tyvärr är jag som din man. Jag är feg och blir lätt illamående. Tur att Sarah har dig som gillar att åka saker. Så länge det finns en förälder som ställer upp och gillar det så funkar det.

Anne said...

Wow, låter som en jättekul helg. Jag får annars säga som din man och Desiree, jag är för feg och blir lätt illamående så inga vilda åkgrejer för mig heller. Jag brukar spela på chokladhjul och såna där liknande grejer istället medan de galna och vilda får åka av sig...

Annika said...

Busch Gardens Europe finns hos oss i VA! SÅ fin nöjespark. Tema Europa med länder som Frankrike, Italien, Tyskland, England och Irland...SÅ fin nöjespark!!! Jag är också en fegpropp och står helst på marken medan Peter åker alla berg-o-dalbanor som finns....Karolina börjar också bli modig nu.
Hoppas ni får det mysigt!

JaCal said...

I love rides!! We have a SixFlags not too far from here - a combination of zoo and park - a great combination! You take a break watching elephants and tigers get fed, and then hit the rides again! Great!